Summa sidvisningar

fredag 1 februari 2013

Det ska svida lite!

Vaknade i morse och kände att jag har muskler och var de sitter. Gårdagen gympass gjorde definitivt nytta men jag hade ju ett lunchpass CX-WORKS inplanerat idag. Ja, ja, det ska svida lite ibland. Bara att bita ihop och masa sig dit. Och nog sved det! Oj vad det sved i musklerna. Så det gjorde ju ännu mer nytta. Grymt härligt pass iallafall. Det är när det tar emot som man får bita ihop, ta sig i kragen och bara köra för det är ju så gott efteråt.

På tal om att svida så sved det ordentligt igår kväll när laget i mitt hjärta slarvar bort matchen under de två första perioderna och sen inte hinner riktigt ikapp. Trots en överlägsen skottstatistik fick man stryk med 2-3. Jag har aldrig tagit begreppet skämskudde till mitt hjärta men igår blev det plötsligt glasklart varför man kan behöva en sån.

Nu är det snart helg och life is good!

Lämnar er med en bild på min egengjorda fruktyoghurt. (2dl arla naturell yoghurt 0,5%, 1 skivad banan och halverade apelsinklyftor)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar