Summa sidvisningar

onsdag 20 februari 2013

Oops I did it again!

Precis tillbaka på kontoret efter ett svettigt lunchpass på gymmet. Jag har defnitivt inte nån medfödd talang för Sh'bam. Inte för andra dansbaserade pass heller för den delen. Jag verkar helt enkelt född med två vänsterfötter och åtta högerfötter, nada koordinationskänsla helt enkelt. Men viljan är det inget fel på så även om balansen var sådär också och jag lyckades tappa den helt en gång så gav jag järnet. Jag gjorde kanske inte alltid helt rätt men tjänade säkert några stilpoäng :-)

Nu är det dags att jobba lite till och ladda om inför kvällens aktivitet. Andra "råkar" trycka boka-knappen på resor och sånt. Jag lyckas trycka boka-knappen rätt friskt när det gäller boka grupp-pass så det blir visst dubbel-pass idag. Det blir ett pass TRX ikväll. Passet är mitt i gymmet så hej och hå, nu bjuder jag på mig själv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar