Summa sidvisningar

måndag 4 februari 2013

Inredningsdrömmar

Haft visning av Living & Rooms nya katalog här hemma. Oh, så mycket snyggt! Om jag varit riktigt snor-rik hade jag shoppat loss som en tok. Nu blev det bara några snygga tallrikar och ett par ytterkuddar till soffan. De passade ihop med gardinerna i vardagsrummet och hörde helt enkelt hemma hos mig.
 Robusta, rejäla, tunga och snygga - och kan köras i både diskmaskin och micro! I love it!
Kudden är dubbelsidig, så det är andra sidan som kommer ligga utåt.













Men det fans så mycket mer jag ville ha! Jag älskar deras saker!

1 kommentar:

  1. Kuddarna kommer bli kanonfina i din soffa,och tallrikar kan du beställa till när du vill men väntar inte för länge de kan ju ta slut.....

    Någon annan som vill shoppa el ha ett partyn så hör av er till mej Camilla på 070-8766797

    SvaraRadera