Summa sidvisningar

lördag 2 februari 2013

Lördagsmys

Jag bara älskar att ha tv i sovrummet. När en lång dag ligger bakom mig är det så sköt att krypa ner mellan lakanen, luta sig mot några kuddar och tittat på en film samtidigt som man småspelar på surfplattan och slänger ett snabbt öga då och då på facebook.

Att ladda upp med fruktyoughurt eller en frukt och så te så klart. Jag är en teoman. Favvo-teet är Hansa-blandning. Tyvärr finns det bara att köpa på Gotland, men som tur är känner jag en tjej som bor där som brukar köpa åt mig och skicka hit ett antal påsar då och då.

Det dyraste teet jag nånsin haft köpte jag på Harrod's. Jag ville så gärna ha den fina burken det såldes i. Teet var gott och hette Afternoon Blend No 16.
 

Förvånande nog var det nästan omöjligt att hitta en tekula i Skottland där jag sen bodde. Som del av Storbritannien hade jag trott att det var lösteets verkliga hemvist.Till slut hittade jag ändå en i en liten butik. Vistelsen var räddad!
 

 Ikväll laddar jag upp med grönsaksstavar och youghurtbaserad dip och tittar på melodifestivalen. Även coola tjejer får lov att vara en schlagernörd lite då och då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar