Summa sidvisningar

måndag 11 februari 2013

Ullared

Det är måndag och jag har inga planer alls. Tanken var egentligen att jag skulle på living & room hos mamma men det blev inställt. Så istället blir det lite slötittande på TV kombinerat med någon favvo-app. TV-tablån lämnar väl en del att önska. I brist på annat glor jag på Ullared i kanal 5. Måste tillstå att det är ett magert nöje och att det är betydligt mycket trevligare att vara där och shoppa loss.

Jag försöker komma till Ullared åtminstone två gånger om året. Vid brukar åka dit tidigt så vid är där runt öppningsdax och håller på till minst kl 17. Det är mycket folk men sällan kö in. Nu senast var vid där i november och det var första gången på åratal som jag fick köa in.


Det jag har svårt att förstå är hur man kan ta med små barn, ja små bebisar t.o.m till Ullared. Jag tycker s på synd om småbarnen som är uttråkade och vars föräldrar blir irriterade på dem när de blir gnälliga. Men allra värst är ändå de små bebisarna. Jag har ingen som helst förståelse för detta. Jag undrar hur man är funtad när man drar dit dessa små. Särskilt under vinterhalvåret. Har man ingen som kan ta hand om dem får man faktiskt vänta tills de blir större.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar