Summa sidvisningar

torsdag 31 januari 2013

Supertaggad!

Idag är en sådan där dag då jag känner mig full av energi. Mitt företag fyller 5 år i februari och jag har småstartat med jubileumskampanjen. Bara att veta vad som komma skall gör mig supertaggad. Kampanjpriser utöver det vanliga och dagens vara... det ska bli så kul!

Nu under lunchen stack jag ner till gymmet och körde ett pass styrka tillsammans med en gammal klasskompis. Hon håller på med fitness så the pressure was on om man så säger. Jag ska dessutom köra lunch-CX imorgon. Jag säger bara en sak; fråga mig inte hur jag känner mig idag, fråga mig i helgen. Om jag kommer ur sängen då ;-) Energikick är det iallafall. Jag älskar gymmet, verkligen älskar att köra styrka.

På tal om styrka så hoppas jag att HV71 laddat ordentligt inför kvällens möte med Frölunda. Det är stor skillnad på att köra hem efter en vinst än en förlust. Sen får man ju hoppas att jag inte blir prejad på vägen hem som jag blev sist.

Nu ska jag ta en lättlunch bestående av minikeso och nåt gott i, ägg kanske.

1 kommentar:

  1. Finns inget bättre än känslan efter ett träningspass !!:)

    SvaraRadera