Summa sidvisningar

fredag 15 februari 2013

Romantik och en god köttbit

Jag älskar alla hjärtans dag. Helt enkelt för att jag älskar romantik, är en fullblodsromantiker kort sagt. Ska en man vinna mitt hjärta krävs en viss romantisk ådra.

Igår var det alla hjärtans dag men älsklingen och jag beslöt att lägga större delen av firandet till idag eftersom det av olika skäl passade oss bättre.

Så ikväll tog jag först med honom till gymmet. Det kan jag klart rekommendera. Det är definitivt stämningshöjande att träna tillsammans. Lite kul att leka PT också ;-).

Efter träning och dusch var det läge för den romantiska middagen som jag planerat. På menyn stod ett par rejäla, saftiga, medium rare skivor rostbiff med färsk pasta och sås. Perfekt avnjutet med ett gott alkoholfritt rött. Jag rekommenderar Loxton, både det röda och det vita vinet är mycket gott.

Nu avslutar vid med en film.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar