Summa sidvisningar

torsdag 30 maj 2013

studentbal

Idag har jag haft en hektisk men fantastiskt rolig dag. Jag fick det stora förtroendet att styla min systerdotter inför hennes studentbal. Passade på att lyxa till det och gjorde sushi som jag tog med mig. God lunch :)

Hon blev verkligen så fin!! Men så var ju grundförutsättningarna de allra bästa. Hon är så söt i sig själv. Bäst av allt så verkade hon själv nöjd med min styling och det gör mig så glad. Efter att ha fotat henne och hennes kavaljer var det dags att bege sig till hotellet och se dem alla anlända i bilkortege. Såg många fina bilar, ja t.o.m en T-ford!

Kalla mig gärna blödig, men när systerdottern anlände i den nedcabbade bilen stående, då kände jag tåren i ögonvrån. Kalla mig gärna partisk, men i mina ögon var hon den finaste av alla. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar