Summa sidvisningar

fredag 17 maj 2013

Rakad!

Imorgon åker jag till Malmö. Ska bli hlt underbart att komma iväg och jag tänker ha askul!
Har nu packat det mesta - tror jag - och har läget under någon form av kontroll.

Packat - check!
Plockat ögonbrynen - check!
Färgat håret - check!

Och så har jag rakat mig under armarna. ;-) För ni minns väl förra året på svenska finalen. De hade zoomat in en glad tjej som jublade med armarna upp och två buskar i armhålorna. Vilket hallå det blev! Ja, jag säger då det. *skakar på huvudet*

Hahaha, det kommer inte hända mig för det finns inte ett strå under armarna. Och personligen tycker jag väl det är lite ofräscht med massor av hår under armarna. Inte för att jag skull göra ett spektakel av att någon inte rakat sig men jag skulle tycka det var lite ofräscht, och okvinnligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar