Summa sidvisningar

lördag 11 maj 2013

1 vecka kvar!!

Om en vecka är det dags! Eurovision-finalen i Malmö, Sverige. Vad jag längtar!!
Stassen är fixad, förväntningarna skyhöga. Det här ska bli världens grej.

Storbrittannien tillhör the big 5 och har alltid en garanterad plats i finalen. Trots det skickar de ofta bra artister, etablerade, inte dagsländor. I år skickar man ingen mindre än Bonnie Tyler. Hur coolt är inte det? Jag ryser av blotta rösten. Hon är definitivt en av mina favoriter i år.

http://www.youtube.com/watch?v=cqXk_FRw62Q

Sveriges chanser? Nja... inte så stora är jag rädd. Trots att tonårsfavoriten spelas ofta i radio sätter den sig inte och jag kommer bara ihåg hur textraden it's all about you låter, resten - inte en susning. Den är helt enkelt forgettable.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar