Summa sidvisningar

onsdag 15 maj 2013

Bara dagar kvar

Inser att tiden går fortare än jag kunnat ana. För några dagar sen var det en vecka kvar, nu är det bara 3 dagar :-O

Och jag är inte färdig. Visst, stassen är inköpt, ögonbrynen nyplockade men... jag har inte färgat håret än, inte börjat fundra på vad som ska packas ned i övrigt och absolut inte börjat packningsförberedelserna. Ni vet, plocka fram lämplig väska, se om något behöver tvättas, gå igenom så jag inte missar att ta med något viktigt.. Jag har inte kollat upp de praktiska detaljerna kring själva kvällens begivenhet. Var ligger Arenan? Hur tar man sig lättast dit? Hur gör vi med maten?

Ja, det är en stor grej och jag blir lätt neurotisk. Måste ha full kontroll men har det definitivt inte.

GAH!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar