Summa sidvisningar

lördag 4 maj 2013

Stassen kirrad!

Idag har jag varit iväg på A6 och shoppat. Och jag har verkligen fyndat.
Det viktigaste var att hitta nåt snyggt och festligt till eurovision den 18e. Skorna hade jag redan köpt då jag blev blixtförälskad i ett par bronsgnistrande canvasskor. Så vad jag än skulle köpa idag så måste det passa till skorna.

Jag shoppade med min systerdotter som smakråd. Jag har provat en del kläder men hittade klänningen på H&M för en så billig peng att jag fortfarande inte fattar det. 149 kr för en festklänning med glam är ju ingenting. Jag hade förväntat mig att betala minst det dubbla.

Behövde byxor också och när vi kom till Lindex var det betala för 400 kr och få 100 kr tillbaka för clubmedlemmar. Trevligt. Hittade ett par byxor som satt som smäck med blixtlåsen i sidan istället för fram. är man som jag lite svank så är det toppen. Köpte så klart två byxor. Ett par svarta och ett par marinblå. Jag menar, hittar man nåt som sitter så perfekt är det ju dumt att inte köpa mer än ett par. Och med rabatten så blev det inte särskilt dyrt heller.

Utöver detta shoppade jag en vit enkel top och en vit sweatshirtskjol - på gränsen till för kort för mig - på 50% rea.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar