Summa sidvisningar

torsdag 11 juli 2013

Värsta passet någonsin!

Ikväll har jag varit på gymmet och kört 60 minuters X-Challenge och det är överlägset det tuffaste pass jag någonsin kört. Cirkelträning i intervaller och aldrig har 45 sekunder varit så långa. 3 varv stenhård träning med en instruktör som kör skiten ur en. Trött blev jag snabbt och efter halva passet var jag nära att kräkas. Ändå fortsatte jag. Peppad av instruktören och min stationskompis. Uthållighet, envishet eller ren dårskap, ja det lämnar jag till var och en att avgöra. Vad värre är, jag kan tänka mig att göra, nej inte göra, utsätta mig för, det igen. Knäpp? Antagligen en smula.
Garanterat är att jag kommer ha svårt att röra mig imorgon. Jag som tänkt gräva klart för att plantera bärbuskar. Nu ska jag snart inta horisontalläge.

See ya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar