Summa sidvisningar

onsdag 24 juli 2013

Sommar och sol

Den här sommaren har verkligen inte varit den typiska svenska sommaren. Det är sol, sol, sol och visst är det underbart. Mina nyplanterade bärbuskar vattnas dagligen för det regn som utlovats i flera dagar nu har ännu inte dykt upp.

Nutar vi en extra semestertripp till bästkusten. Den här gången hamnar vi mellan Halmstad och Falkenberg, nära havet. Hoppas vädret fortsätter visa sin bästa sida där. Nu när jag förberettt mig och allt, huden är babylen och redo för sol.

Med på resan följer en nyinköpt pocketbok av en av mina favvo-författare Marian Keyes. Jag bara älskar hennes böcker och slukar dem från pärm till pärm. Första gången jag stiftade bekantskap med henne var när jag bodde i Dundee, Skottland och fick låna Sushi for beginners av en irländsk vän. Sen dess är jag fast!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar