Summa sidvisningar

tisdag 2 juli 2013

Nedräkning - igen!

I år är det fullt med roligheter, helt klart. Först ut var eurovision, sen har jag varit på semester vid havet och nu räknar jag ner till nästa höjdpunkt.
På fredag åker syrran och jag till Halmstad för att se Gyllene Tider på hemmaplan. Vi har sett dem i Eksjö, och Jönköping, sett Per Gessles solokonserter i Jönköping och nu bär det alltså av till Halmstad.

Det kommer bli fantastiskt! För inte är jag den som står långt bak. Haha, inte jag inte. Inte syrran heller. Vi brukar komma längre och längre fram av någon konstig anledning. :-) Och kunde jag hamna nästan längst fram på Pink i Göteborg härom sommaren, så är det här ingen match.

Bästa sällskapet på Gyllene Tider är ju syrran för vi är lika knasiga och knäppa båda två ;-) Ser fram emot en toppenhelg!

(Och det kommer mera...)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar