Summa sidvisningar

tisdag 2 juli 2013

Back to reality

Vardagslunkar på. Vädret är OK om inte superfantatiskt vilket jag tackar för. Dock tillräckligt för att hänga tvätt ute. Det luktar så fräscht och naturligt om lakanen efteråt. Den enda doft jag tillåter för annars kör jag neutral i tvätten och det är ju helt oparfymerat.
Jag har köpt tvättnötter en gång men ännu inte kommit mig för att använda dem. Osäker på hur de fungerar.

Vardagen kickstartade då jag hade en del ordrar och mail att gå igenom sen semesterveckan. Jag stänger inte bara för att jag tar semester, jag skickar bara inget eller svarar på mail/telefon.

En veckas ledighet är inte mycket. Inte ens när den var så avkopplande härlig som förra veckan. Jag är faktiskt helt fascinerad över att jag lyckades läsa en hel bok. Lättlästa Liza Marklund förvisso, men ändå. Att ha tid och ork att läsa.

Har påbörjat en bok som heter Kaffe med rån nu. Ska försöka ta mig mer tid att varva ner med en bok och inte sitta så mycket vid datorn på fritiden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar