Summa sidvisningar

söndag 10 mars 2013

kort om mello

Så här kvällen efter mello-finalen förväntas jag säkert komma med en kommentar. OK, jag tänker fatta mig kort för det finns inte så mycket att säga. Startfältet var inte mycket att hurra för, det var iallafall en sak som var säker.

Om det ändå ska nämnas någon som ska föreställa favorit så var det Louise Hoffsten och Yohio. Yohio ser visserligen ut som en manga-figur men låten var bra och rösten lät inte som en 17-årings. Vem som var svenska folkets vinnare blev smärtsamt tydligt.

Robin då? Tja, en låt som jag inte ens kom ihåg direkt efter den sjöngs utan fick påminnas av snabbreprisen. Inte ett gott betyg. Såhär dagen efter minns jag Bara att den innehöll nåt oaande som påminde mig om en låt på Sh'bam-passet på gymmet.

Nu var det de internationella jurygrupperna som avgjorde och utsåg honom till vinnare. Så i maj förväntar jag mig att de ger oss 12 poäng.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar