Summa sidvisningar

måndag 18 mars 2013

HV71 spelar bäst ändå

Det är dagen efter matchen och jag är fortfarande vansinnigt arg. Arg så jag kokar.
Visst Wesslan skulle tagit straffen, men det var inte ens straff! Vi hade inte ens fått utvisning med oss i det läget.

Hur många utvisningar LHC borde fått som domaren släppte tappade jag räkningen på efter en stund. Men många var de. De fick bete sig precis som de ville, dvs hur svinigt och fult som helst, utan åtgärd och det visste de.

Jag är så arg att jag inte ens tagit in morgontidningen idag för jag vill inte se bilden på framsidan, vill inte läsa om matchen, om domare svinpäls och hans LHC-anhang. Åker vi ut i kvarten i år gör vi det med huvudet högt för HV71 spelar bäst ändå!

1 kommentar:

  1. Håller med dej domaren borde gå på synundersökning;-)

    SvaraRadera