Summa sidvisningar

onsdag 27 mars 2013

Idag var det segt

Visste redan igår kväll att dagen Sh'bam skulle bli inställd men skam den som ger sig. Visst hade det varit lätt att stanna hemma eftersom mitt lunchpass inte blev av. Latmasken hade kunnat dra i mig men den fick inte chansen.

Har jag bestämt sen tidigare att jag skulle till gymmet idag så skulle jag dit. Körde istället ett pass individuell träning med 30 minuter rodd + styrka. Men hu vad det var segt att ro idag. Musklerna var trötta efter gårkvällens box-pass. Så idag rodde jag på ren och skär vilja och envishet och är otroligt stolt över mig själv att jag genomförde min träning.

Nu ska jag låta kroppen vila ikväll så jag orkar köra ett pass med älsklingen imorgon, för det är redan bestämt sen tidigare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar