Summa sidvisningar

onsdag 3 april 2013

Värsta grymma passet!

Sitter vid datorn och känner mig så grymt nöjd med mig själ och mår nästan oförskämt bra! Kört Sh'bam på lunchen så svetten lackat. Det var ny release för några dagar sen och det är mycket kondition. Inte riktigt lika mycket koordination, vilket är bra för mig, även om det fortfarande är en hel del. Dessutom är det grymt roligt!! Trots att man blir helt utpumpad så rusar tiden iväg snabbt. Så nu har kroppen fått en rejäl genomkörare och jag har fått i mig lite nyttig lunch. Snabblunch, bestående av mini-keso och en burk tonfisk i vatten. Supergott med keso efter träning och dessutom är det bra för återhämtningen.

Jag älskar att ha gymmet så nära att jag kan sticka iväg över lunch. Dessutom så blir det lättare att hålla igång träningen när man inte måste ta sig fram och tillbaka till stan varje gång. Då hade jag inte hunnit med den träning som jag vill och har bestämt att köra. Jag är så glad att de har lite roliga lunchpass också för det är inte alltid man kan komma iväg på kvällen. Sh'bam har verkligen blivit ett favoritpass nu, jämte CX-Works.

Solen tittar fram så fint och jag funderar på att försöka köra lite produktfotografering till smyckes-shopen nu.

See ya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar