Summa sidvisningar

måndag 15 april 2013

underbara resultat

Idag är jag halvvägs i mitt 10-veckors program. Det har hittills gått riktigt bra. Det är ju inte främst vikten det handlar om och det är kanske tur. Det allra viktigaste är ju att få en hälsosammare kropp och en bättre sammansättning.

När jag startade för 5 veckor sedan hade jag en direkt farligt hög fett procent, över 37%. Idag är den nere på drygt 33%. Muskelmassan har ökat och kroppen är tajtare, inte lika fladdrig även om det fortfarande finns områden.

Idag när jag tvättade armarna kunde jag känna att de var hårda av muskler. Det var en häftig upplevelse.

Ikväll har jag kört dubbla pass på gymmet. Det kom sig av att jag stod på reservplats  på båda och fick plats på båda, det ena passet fick jag plats på drygt två timmar innan det började. Så först körde jag CXWorks och direkt därefter Sh'bam. Kan säga att jag är rätt mör i kroppen nu. Men det är en skön känsla i kroppen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar