Summa sidvisningar

onsdag 10 april 2013

Födelsedag!

Hipp hurra, idag är det min födelsedag! Väcktes med frukost på sängen och paket. Det är inte dumt det där att fylla år, om vi bortser från att jag nu rent tekniskt är ett år äldre. Fast å andra sidan är jag bara en dag äldre än igår och en dag äldre är ju inte så mycket. Och ett presentkort på massage är heller aldrig fel.

Känner jag mig äldre? Nej. Jag är fortfarande bara 25+ :-)
Jag klarar inte mindre idag än jag gjorde igår. Jag är på väg mot bättre fysisk form än förra året, och året innan dess, och året innan dess... Så jag känner lite sympati med uttrycket att ålder bara är en siffra. Själv känner jag mig ganska tidlös.

Mitt FB svämmar över av grattisönskningar, ytterligare en positiv sak med att fylla år. Idag är ingen vanlig dag för idag är det MIN dag.

Ikväll blir det lite vienetta till efterätt. Inga ljus, bara (glass)tårta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar