Summa sidvisningar

onsdag 17 april 2013

Träna och äta

Båda delarna är lika viktiga för mig. Kanske kan sova också vara en viktig pusselbit.

Jag har nyss kommit tillbaka från ett härligt lunchpass svettig Sh'bam, duschat och därefter ätit en härlig lunch bestående av skivad skinkstek - med fettet borttaget såklart -  serverad med en röra av minikeso, ruccola och gurka. Som pricken över i avslutade jag med en härlig och saftig apelsin. Sitter vid datorn och mår som en prinsessa.

Till middag serverar jag pasta som blev över från igår, men vad jag ska ha till har jag ännu inte funderat ut.

Ikväll blir det sedan ett pass styrketräning med mamma. Kondition är viktig, men jag får inte glömma bort att köra styrka också. Jag vill ju ha muskler som ger så där härligt sexiga armar, jag vill öka mina magmuskler som jag kan ana och om så är möjligt vill jag få mindre rumpa, annars får jag nöja mig med en fastare. Älsklingen klagar nog inte vilket det än blir ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar