Summa sidvisningar

torsdag 13 juni 2013

Ett hedersuppdrag

Jag har fått ett hedersuppdrag. Jag ska fotografera studentbilder åt min systerdotter. Det ska bli så roligt och jag ser fram emot det. Det är så roligt att jag får göra det. Att få förtroendet att ta dessa viktiga bilder.

Hon är ju uppvuxen framför min kamera, mer eller mindre. Var inte många dagar gammal när jag för första gången "tryckte" upp kameran i nyllet. :-) Kanske är det därför hon blir så naturlig på bild och avslappnad framför kameran. Så den biten oroar jag mig inte för.

Det kommer bli en del kånkande av rekvisita för självklart tar man ju inte bara rätt upp och ner-bilder. Jag hoppas ju få till lite kreativa och bra bilder och att hon blir nöjd. Bara nu tekniken är med mig ikväll. Stodioblixtarna är lite glapp ibland.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar