Summa sidvisningar

måndag 28 januari 2013

Vem i hela världen är pingvinmamman?


Pingvinmamman, det är jag. Egentligen är det så jag kallar mig i olika pysselsammanhang, men jag trivs bra med det namnet. Jag älskar helt enkelt pingviner! Finns det verkligen någon som kan motstå dessa ljuvliga fåglar? Jag har redan en pysselblogg så den här bloggen har jag för andra syften. Att kunna fundera över andra saker, sånt som har med det övriga livet att göra. Jag har en affärsjuridisk högskoleutbildning i botten och driver ett företag med två olika webshopar. Miljövänliga mailingbags är min huvudnäring men jag designar och tillverkar också smycken under märket Penguin Design (vad annars ;-) )  Jag är bekännande kristen. Ja, det var väl en grundintroduktion till vem jag är, häng på så får ni veta mer.
 
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar